Tie vain jatkuu jatkumistaan ovelta, jolta sen alkavan näin

xxxXXX__KITEISTÄ___ KRISTALLIKSI__XXXxxx

14. lokakuuta 2010

Keitto oli hyvää ja olotila on hyvä

Ruokailut

Aamupäivä käyntiin hieman myöhässä
50g ruisleipä
60% rasvaa
2 kinkku-makkaraleikettä
15 siivua kurkkua
1/3 paprika
1 tomaatti

Ihana kulhollinen hyvää
250g maitorahkaa
125g toffee vanukas
kämmenellinen pähkinöitä

Keitto päivällinen
200g tomaattimurskaa
200g kidneypapuja
250g sekavihanneksia
1rkl salsakastiketta
1dl rasvatonta maitoa

Paino aamulla
70,2kg

Paino junnaa paikallaan, mutta olo on suhteellisen hyvä. Nyt ollaan jo pitkällä lokakuuta ja olen saanut painon pysymään samassa. Lihasmassaa on tullut aavistuksen lisää ja tunnen oloni vaatteet päällä hyväksi! Totesin, että turhaan itken peilin edessä syksyllä ja talvella. Enhän mene rannalle loikoilemaan ja uimahalleissa en kovinkaan usein käy.
Siis...tavoitteena loka-huhtikuu pitää vaa`an lukema alle 71.5kg:n. Tämän lisäksi treenata ahkerasti hyvällä mielialalla ja pyrkii stressittömään elämään <3

Olen hirveä itselleni aivan liian usein. Mieliala menee ylös ja alas vaikuttaen dramaattisesti elämääni. Miksi pienet asiat kaatavat maailman? Isot asiat pystyy käsittelemään rauhallisen järkevästi. Ihme homma, sanon minä. Meitä on joka lähtöön ja minä satun olemaan negatiivinen ihminen varpaista päälakeen. Voi sentään.

Olen antanut itselleni luvan nauttia ruuasta. En viillä kumiankalla ranteita auki, jos olen erehtynyt syömään jäätelöä, pari keksiä tai vaikka suklaalevyn. Mieleni tarvitsee niitä, vaikkei kehoni rakastaisikaan näiden herkullisten asioiden vaikutuksia. Ne valtaavat päivän aterioista kuitenkin niin mitättömän osan, joten kokonaisuus on suurin piirtein hallinnassa :).

Elämä alkaa muutenkin järjestyä...kai. Töissä viihdyn, asunto on kiva, ystävät lähellä ja parisuhde toimii paremmin kuin koskaan. Ja mikä parasta, perheeni välittää minusta!

Voin siis hyvin...koitan siis olla kiusaamatta itseäni :)

2 kommenttia:

  1. Vai ystävät lähellä... :/ minusta tuo välimatka on aika pitkä :D

    VastaaPoista
  2. Päivitin mun blogin. :) Käy lukeen :)

    VastaaPoista