Tie vain jatkuu jatkumistaan ovelta, jolta sen alkavan näin

xxxXXX__KITEISTÄ___ KRISTALLIKSI__XXXxxx

4. maaliskuuta 2011

Noniin....LÄHTÖTILANNE KUVANA saunomisen jälkeen :)



LÄHTÖTILANNE OTOS!
LISÄÄ KUVIA KYLLÄ TULOSSA SAMALTA ILLALTA
.

Paino:


71.8kg

Olo:
Ei tilanne näytäkään näin niin pahalta, kuin vuosi sitten!


Suunnitelma:

Treeniä 3-5x viikossa realistisuus huomioiden :). Myöhemmin 4-7x/vko
En halua alkuinnon hyytyvän parin viikon jälkeen.

Ruokavalio:

Kunnon lihaa ja paljon, rasvaa, maitorahka, turkkilainen jogurtti, raejuusto, kananmunat ja paljon vihreää salaattia, parsaa, kukkakaalia, sipulia, chiliä jne..

Huom. Hiilarit max 60g/pvä seuraavat 3kk ja vettä 3l -->

Kiellettyjen listalla:

Leipä, riisi, pasta, peruna, karkki, sipsit ja muutenkin kevyt-tuotteet!

1 kommentti:

  1. Lähtötilanne on oikein hyvä. Siitä on helppo edetä :) Suunnilleen samalla ruokavaliolla menen myös itse vaikka mitään ei ole kiellettyjen listalla. Vaikka hiilarien määrää olenkin vähentänyt.

    Muista, ei liian kovaa tempoa alkuun. Menee vain paikat rikki. Jouduin itse toteamaan tämän pahimman kautta -> jo puoli vuotta olkapääkipuisena.

    Tsemiä!

    VastaaPoista